آبتین فایل

مرجع دانلود فایل

آبتین فایل

مرجع دانلود فایل

مقاله زعفران

مقاله زعفران

فایل مقاله زعفران را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 4   اسم من «زعفران» است! مقوی معده و مسکن سرفه هستم. برنشیت مزمن را درمان می‏کنم. من سرشار از املاح معدنی هستم. از پیشروی کرم خوردگی دندان جلوگیری می‏کنم. اگر غمگین هستید، از من استفاده برید، زیرا به شما نشاط و شادمانی می‏دهم. خوردن من زایمان را آسان می‏کند... و هزاران خاصیت دیگر که کمتر کسی از آن خبر دارد!فارسی من «لرکیماس» بود ولی این روزها همه مرا به نام زعفران می‏شناسند، عربی من زعفران، حساد و صفران است.قسمت مورد استفاده من در رنگ کردن خوراکیها تارهای گل من است که در اصطلاح گیاه‏شناسی به آن کلاله گویند و غالبا این کلاله‏ها با خامه همراه است، همراه بودن این تارها با خامه هر چند تقلب محسوب نمیشود، ولی از قیمت آن می‏کاهد. من دارای بوی قوی و عطر مطبوع و طعمی تلخ و کمی تند می‏باشم، تکثیر گیاه من به وسیله پیازها در اواسط تیر ماه صورت می‏گیرد. من در چند نقطه ایران مخصوصا خراسان و قائنات می‏رویم، بعضی از حشرات مخصوصا بعضی از ان ...

Web Results

  • دانلود مقاله زعفران - doc.rozblog.com

    doc.rozblog.com/tag/دانلود+مقاله+زعفران

    مشخصات گیاهشناسی زعفران,تکثیر زعفران,گونه های زعفران,خصوصیات کلاله زعفران,حسن زعفران ...

  • نشریه علمی پژوهشی زراعت و فناوری زعفران

    saffron.torbath.ac.ir

    مقاله علمی پژوهشی: 1: بررسی روابط منبع و مخزن در زعفران با استفاده از ضرایب همبستگی در سطوح مختلف آبیاری و تغذیه: صفحه 195-210: محمود غلامی؛ محمد کافی؛ حمیدرضا خزاعی مشاهده مقاله | اصل مقاله (687 k)

  • مقاله کامل در مورد زعفران - je-ir.com

    www.je-ir.com/tag/مقاله+کامل+در+مورد+زعفران

    مقاله کامل در مورد زعفران, آموزش کشت و کاشت زعفران ویژگی های غذایی دارویی مصرف مردم, عومل کاهش کشت و تقلب زعفران, ترکیبات شیمیایی دارویی, آفت و مشکلات تولید

  • دانلود مقاله مقاله زعفران

    https://city.sellfile.ir/prod-242527-مقالÙ...

    پیپرولید دانلود مقاله معتبر و پاورپوینت پروژه کارآفرینی و کارآموزی سوالات استخدامی و ...

  • خواص درمانی زعفران - مقاله درباره فواید سلامتی زعفران

    www.majalesalamat.com/nutrition/foodbenefits/health-benefits-saffron

    برخی از خواص شگفت‌انگیز زعفران برای سلامتی شامل بهبود سلامت تنفسی، تقویت سیستم گوارشی ...

  • مقاله تحقیق زعفران | زعفران ایران

    saffronfa.com/tag/مقاله-تحقیق-زعفران

    تجربه زعفران اصل صادراتی ایران رایگان درب منزلتان برای شما

  • زعفران شهری shahrisaffron | Export Formalities

    shahri.com/export-formalities/?lang=en

    Instruction of Saffron Exporting : Export Formalities. Required Documents for Saffron exporting are as follow: Valid exporter commercial ID Card

  • دانلود مقاله کشاورزی - همه چیز درباره زعفران

    www.iran24h.com/Shop/More.aspx?Prod=185

    مقاله و تحقیق مهندسی کشاورزی - همه چیز درباره زعفران . فرمت doc تعداد صفحه 60 حجم فایل 30 ...

  • دانلود مقاله زعفران - mag-iran.com

    mag-iran.com/دانلود-مقاله-زعفران-2.htm

    زعفرانپیشگفتار مولف زعفران یکی از ارزشمند ترین گیاهان طبیعت است که کاشت آن از زمانهای ...

  • زعفران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/زعفران

    خواص ضد افسردگی زعفران مقاله علمی به زبان انگلیسی ; اطلاعات بیشتر در مورد خواص زعفران ...

مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار

www.pdsabz.com

مشاوره رایگان 09123600694،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری ...

نشریه پژوهش های زعفران

www.sj-srg.ir

زعفران ( crocus sativus) گیاهی است از تیرهٔ زنبقیان که سابقه زراعت آن به بیش از 2500 سال قبل بر ...

زعفران - ویکیبیدیا، الموسوعة الحرة

Translate this page
https://ar.wikipedia.org/wiki/زعفران

هذه المقالة عن نبات الزعفران. لتصفح عناوین مشابهة، انظر زعفران (توضیح).

مقاله | پژوهشهای ایرانی

parssea.org/?cat=7

هرچه اقتدار یک فرهنگ بیشتر باشد تأثیر آن در سایر کشورها و آفاق و اقطار بیشتر خواهد بود.

زفران یا زعفران گیاه مرموز و ارزشمند ایران | پژوهشهای ایرانی

parssea.org/?p=1801

گل زعفران محصولی است که در مدت دو یا سه هفته باردهی در سرمای پائیز، هر روز پگاه و قبل ...

معرفی خریداران زعفران ایران در دیگر کشورها

dnkaroon.com/portal/show.aspx?page=497

بانک اطلاعاتی خریداران زعفران ایران در کشورهای مختلف جهان . مهم : با توجه به راه ...

وسمه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/وسمه

حنا · رنگ نیل · بقم · روناس · زعفران · زردچوبه · ارغوانی صوری · اسپرک · وسمه

نکات مهم خانه داری - mihanfal.com

www.mihanfal.com › اسلاید

نکات مهم خانه داری امروزه شدت و سرعت زندگی به حدی است که باید از کمترین امکانات و زمان ...

زنبق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/زنبق

زنبق، نام یک سرده با ۳۰۰–۲۶۰ گونه از گیاهان گلدار با گل‌های خوش ظاهر است. معمولاً در ...

چند نکته ساده در مورد از شیر گرفتن کودک

www.shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=953

ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل; اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.