آبتین فایل

مرجع دانلود فایل

آبتین فایل

مرجع دانلود فایل

تحقیق در مورد تعریف تابع گاما به واسطه

تحقیق در مورد تعریف تابع گاما به واسطه

فایل تحقیق در مورد تعریف تابع گاما به واسطه را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 4 صفحه  قسمتی از متن .docx :    تعریف تابع گاما به واسطهٔ انتگرال معین انجام می‌شود. اما تعریف تابع گامای ناکامل با استفاده از یک انتگرال نامعین صورت می‌پذیرد. دو نوع تابع گامای ناکامل وجود دارد: یکی تابع گامای ناکامل بالا است که حد پایین انتگرال آن متغیر است و دیگری تابع گامای ناکامل پایین است که حد بالای انتگرال آن متغیر است.بدین ترتیب داریم: تابع گامای ناکامل بالا: / تابع گامای ناکامل پایین: / / توزیع بتا پریم توزیعی احتمالی است که برای اعداد حقیقی بزرگتر از ۰ تعریف می‌شود و دارای دو پارامتر α و β است. تابع توزیع احتمال آن: / است که B(α,β) تابع بتا است. این توزیع با نام توزیع بتای نوع دوم نیز شناخته می‌شو ...
ادامه مطلب ...

مواد و مصالح ساختمانی نوین

مواد و مصالح ساختمانی نوین

فایل مواد و مصالح ساختمانی نوین را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

  نوع فایل:  ppt  _ pptx ( پاورپوینت ) ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از اسلاید :    تعداد اسلاید : 18 صفحه مواد و مصالح ساختمانی نوین پروژه اول بتن انتقال دهنده نور ساگا گلس، پوشش رنگی کنترل نور ضد آب کردن بتن با فناوری کریستالی اجرای طرح بتن هوشمندگرمازا دانشگاه آزاد قزوین بتن انتقال دهنده نور آرون لاسونسنری مجارستانی نوع جدیدی ازبتن را ایجاد کرد وآن را توسعه بخشید که نوررا از خود عبور می دهد.- بتن عبور دهنده نور امروزه به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است.این متریال ترکیبی از فیبرهای نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوکها و یا پانلهای پیش ساخته ساختمانی مورداستفاده قرارگیرد.فیبرها بخاطر اندازه کوچکشان با بتن مخلوط شده و ترکیبی ازیک متریال دانه بندی شده را تشکیل می دهند.به این ترتیب نتیجه کارصرفاً ترکیب دومتریال شیشه وبتن نیست،بلکه یک متریال جدید سوم که از لحاظ ساختار درونی و همچنین سطوح بیرونی کاملاً همگن است به دست می آید. - فیبرهای شیشه باعث نفوذ نور به داخل شیشه می شوند، جالبترین حالت ...
ادامه مطلب ...

تالاسمی

تالاسمی

فایل تالاسمی را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 21   مقدمه تالاسمی نوعی کم خونی ارثی است که به صورت صفت مغلوب از والدین به فرزندان منتقل می شود.هر سال بیش از 4 میلیون کودک در جهان با اختلالات ژنتیکی متولد می شوند که تالاسمی یکی از انواع مهم این گونه اختلالات می باشد. بر همین اساس تخمین زده می شود که در ایران حدود 3 میلیون نفر ناقل ژن تالاسمی در جهان پراکنده می باشند.همچنین حدود 20000 بیماری مبتلا به تالاسمی ماژور ثبت گردیده است. یک بیمار در طول زندگی خود ( به طور متوسط 15 سال ) 100000 دلار برای ملت ایران هزینه در بر دارد و با احتساب 20000 بیمار تالاسمی ماژور ثبت شده کل هزینه در عرض 15 سالبالغ بر 2000000000 دلار می شود در حالی که هزینه پیشگیری هر غربالگری فقط 2 دلار می شود. به منظور کاهش هزینه های ذکر شده و تامین سلامت افراد جامعه طرح پیشگیری از بروز موارد جدید بیماری تالاسمی شدید از سال 1370 در چهار استان گیلان- مازندران- فارس و خوزستان به اجرا درآمد و در سال 1374 مورد بازبینی قرار گرفت و از آذر ماه سال 1375 به کلیه دانشگاه های کشور گست ...
ادامه مطلب ...

تبلیغات

تبلیغات

فایل تبلیغات را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 26   آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یک استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد . شرکت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی که مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین کننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود . سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این که آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یکی از جوانب توجه به ا ...
ادامه مطلب ...

تجارت سهام در طول زمان2

تجارت سهام در طول زمان2

فایل تجارت سهام در طول زمان2 را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 31   تجارت سهام در طول زمان (در تمام ساعات) رشد آتی بازارهای جهانی الکترونیکی نوشتة: ویلیام سی فروند در مورد احتمالات بازارهای الکترونیکی بویژه حقوق تجاری در سراسر دنیا و زمانهای مختلف نوشته های بسیاری وجود دارد. ایدة کامپیوتری کردن بازار و تجارت محبوبیت خاصی میان عموم دارد زیرا جادوی الکترونیکی مدرن اینطور تصور شده که می تواند سفارشات را در جایی که مردم در حال فریاد زدن و موج زدن و دویدن در سکوی تجاری هستند به طور مؤثر و آرام اداره نماید. این پدیده زمینه ای از تکنولوژی را در بردارد که در دهة آخر قرن بیستم بسیار مورد استفاده و مناسب است. همچنین این پدیده با پیشرفت های دیگری در زمینة ارتباطات و بهبود سرمایه گذاریهای متعدد و متحد الشکل که در جامع از بازارهای مالی در نیویورک توکیو، فرانکفورت، زوریخ، آمستردام، بروکسل و دیگر مراکز مالی فعالیت می کنند کاملاً مطابقت دارد. زمان در سکوهای تجاری بسیار محدود است. عملکرد سکوهای تجاری بستگی به مردمی دارد که آنجا حضور پیدا می کنند و این افراد دارای بنیه ...
ادامه مطلب ...